رهبر انصارالله: سهل‌انگاری مسلمانان درباره غزه کمک به جنایات علیه فلسطینیان است
کد خبر: 4205502
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

رهبر انصارالله: سهل‌انگاری مسلمانان درباره غزه کمک به جنایات علیه فلسطینیان است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: سکوت و سهل‌انگاری مسلمانان درباره مصائب غزه به ویژه اکثریت اعراب، به جنایت قرن علیه مردم فلسطین در نوار غزه کمک می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیرة، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب، ۲۴ اسفند در سخنانی گفت: مسلمانان در برابر دیگران مسئولیت دارند که برای حمایت از مردم فلسطین اقدام جدی انجام دهند.
رهبر انصارالله یمن گفت: در ۱۶۰ امین روز از شروع جنگ، جنایات رژیم صهیونیستی همچنان در نوار غزه ادامه دارد. اقدامات این رژیم از هر نظر به معنای نسل‌کشی است. شهدای غزه فقط یک عدد نیستند. بلکه شهدای غزه انسان‌هایی هستند که جان خود را از دست داده اند و نشان دهنده عذاب و سختی یک جمعیت درحال نابودی است.
وی گفت: شمار شهدا و افراد زخمی در غزه که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند، بسیار وحشتناک است و این مسئله برای جهانی که مدعی تمدن است، ننگ و عار به شمار می‌رود.

الحوثی در ادامه با اشاره به شهادت کودکان فلسطینی نوار غزه بر اثر گرسنگی و تشنگی افزود: علاوه بر رنج شدید ناشی از محاصره و گرسنگی در غزه، شنیدن اظهاراتی مبنی بر احتمال افزایش شهدای جنگ غزه بر اثر تشنگی در غزه حیرت‌انگیز است.

وی ادامه داد: واشنگتن می‌کوشد حق فلسطینیان در زمینه توقف تجاوز و پایان محاصره را دور بزند.

بدرالدین الحوثی، بیان کرد: کمک‌رسانی هوایی آمریکا فقط بخش ناچیزی از نیاز‌ها را برآورده می‌کند و هدف از آن فریب افکار عمومی به منظور ادامه دادن به جنایات در غزه است؛ آمریکا در ازای ارسال مقدار اندکی کمک برای اهالی غزه ده‌ها تن بمب برای قتل آنان می‌فرستد.

دبیرکل انصارالله یمن، اضافه کرد: اگر مسلمانان به طور جدی از مقاومت حمایت می‌کردند وضع جنگ در غزه به شکل دیگری بود. شکست و سهل‌انگاری مسلمانان به ویژه اکثریت اعراب به جنایت قرن علیه مردم فلسطین در نوار غزه کمک می‌کند.
الحوثی، اضافه کرد: آمریکا و کشور‌های عربی شرم نمی‌کنند که مرگبارترین سلاح‌ها را به رژیم صهیونیستی برای قتل کودکان و زنان فلسطینی ارسال کنند. برخی از کشور‌های عربی با درج نام رزمندگان فلسطینی در فهرست تروریسم سعی در مخدوش ساختن وجهه فلسطینیان و جهادشان دارند.

الحوثی تصریح کرد: با وجود دشواری‌ها و سختی‌های فزاینده در نوار غزه، استقامت و ایستادگی مردم فلسطین ستودنی و یکتا است. جمهوری اسلامی ایران، تنها کشور اسلامی است که به مجاهدان غزه سلاح می‌دهد.

وی افزود: آمریکا و دیگر کشور‌های غربی برای حمایت تسلیحاتی خود از اسرائیل و مشارکت در نسل‌کشی و کشتار فلسطینی‌ها احساس شرم نمی‌کنند.

سید بدرالدین الحوثی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما در یمن به نبرد فتح موعود و جهاد مقدس در حمایت از مردم فلسطین در غزه ادامه می‌دهند. یمن در عملیات‌های حمایت از مردم خود در غزه ۳۴ شهید تقدیم کرد و ما افتخار تقدیم شهدا در این نبرد مقدس را داریم.

مقام ارشد انصارالله، در پایان گفت: موضع اهالی غزه در زمینه حمایت از مقاومت و رزمندگان آن تغییر نکرده که این امر به خاطر انسانیت، اخلاق، بصیرت و آگاهی آنهاست.

انتهای پیام
captcha